Asiakkaan ääni

Vuosien 2014 ja 2015 aikana Abloy on palkannut kotimaan myyntipiireihin kuusi uutta avainasiakaspäällikköä tehostaakseen myynnin, markkinoinnin ja viestinnän yhteistyötä.

Espoon myyntikonttorilla työskentelevä Jani Piippo tuli taloon vuonna 2015 asiakkaan puolelta, jossa hän oli tehnyt Abloyn kanssa yhteistyötä jo pitkään. Työuraa turvajärjestelmien ja kulunvalvonnan parissa hänelle oli kertynyt ennen sitä jo yli 10 vuoden ajalta.  

- Avainasiakaspäällikön työpäiviin kuuluu muun muassa uusasiakashankinta. Uusasiakastapaamisissa saan yllättävän usein esitellä Abloyn nykyaikaisia ratkaisuja, jotka ovat asiakkaalle uusia, ja usein siitä seuraakin hyvä asiakassuhde. Asiakkailta saatu palaute poikii usein kehitysideoita, joita viedään sisäisesti eteenpäin, hän valottaa.

- Uskon että asiakkaat arvostavat vahvaa brändia sekä palvelukokemusta, jota myynnissä kehitetään jatkuvasti.

- Työlle vastapainoa antaa perhe, johon kuuluu vaimon lisäksi 2,5 vuotias poika sekä hänelle kesäkuussa 2016 syntynyt pikkuveli, lisänä myös aktiivinen Australian kelpie -rotuinen koira. 

Abloyn avainasiakaspäälliköt

  • Jani Piippo, pääkaupunkiseutu  (kuvassa)
  • Markus Niskanen, pääkaupunkiseutu 
  • Valtteri Johansson, Tampereen myyntipiiri 
  • Mikko Oksa, Turun myyntipiiri 
  • Vesa Fröjd, Pohjois-Suomen myyntipiiri 
  • Arttu Jussila, Joensuun ja Lappeenrannan myyntipiirit