Abloyn nettisivut mobiiliaikaan

Abloy on uusinut suomenkieliset internet-sivunsa responsiiviseen pohjaan. Kansainväliset sivustot eri kielillä ovat vuorossa seuraavaksi.

Jatkossa Abloyn kotimaista asiakaskuntaa palvelee yksi nykyaikainen, mobiiliystävällinen sivusto aiempien kahden, kuluttaja- ja ammattilaissivuston sijaan. Sivuston uusi ilme pohjautuu Abloyn 2014 valmistuneeseen brändiuudistukseen, joka nosti huomion keskipisteeseen asiakkaat ja uusien ideoiden vaalimisen.

Abloyn yhteistyökumppaneina uusittujen sivujen teossa ovat olleet helsinkiläinen mainostoimisto Valve ja joensuulainen mainostoimisto Fabrik.

Viime vuosina Abloy on palkannut lisää myyntihenkilöstöä ja lisännyt myynnin, markkinoinnin ja viestinnän yhteistyötä. Tähän mennessä tehty työ on saanut tunnustusta jo vuonna 2014, jolloin ABLOY nousi sijalta 15. sijalle 6. Markkinointi & Mainonta -lehden yhdessä Taloustutkimuksen kanssa tekemässä bränditutkimuksessa.

www.abloy.fi

Lisätiedot:

Abloy Oy,
Timo Tallus, markkinointipäällikkö, p. 050 5279076