Uudet PROTEC2 CLIQ palvelut asiakkaiden operatiivisen tehokkuuden lisäämiseksi

Abloy lanseeraa ohjelmistopalvelut PROTEC2 CLIQ lukitus- ja kulunhallintaratkaisulle. Uudet palvelut jättävät asiakkaiden ohjelmistohuolet ja vapauttavat aikaa ja henkilöstöä operatiivisen tehokkuuden parantamiseen.

Uudet SaaS (Software as a Service) -palvelut ovat nyt saatavilla olemassa oleville sekä uusille CLIQ asiakkaille.

Uudet palvelut tuovat enemmän valinnanvaraa palvelutasoillaan, joista asiakas voi skaalata palvelun tarpeidensa mukaan. Palvelutason valintaan vaikuttavat muun muassa asiakaskohteen lukoston laajuus ja tarvittava tukipalveluiden saatavuus vuorokauden aikana.

Palvelutasot tarpeiden mukaan

PROTEC2 CLIQ SaaS -palveluissa on kaksi tasoa: turvallinen ja joustava Standard SaaS ja asiakaskohtaisesti räätälöitävä, omassa palvelinympäristössä sijaitseva Dedicated SaaS.

Lisäksi valikoimaan kuuluu Platinum tukipaketti, joka on mahdollista yhdistää Standard SaaS- ja Dedicated SaaS -palveluihin lisäpalveluna.

Standard SaaSilla peruspalvelut ohjelmiston tueksi

Standard SaaS -palvelu sisältää tukipalvelun arkisin klo 8-16, säännölliset versiopäivitykset ja varmuuskopioinnit sekä järjestelmäalustan ylläpidon – eli asiat, jotka asiakas omassa ylläpidossa hoitaisi kokonaan itse.

"Standard SaaS on erinomainen ratkaisu yritykselle, joka ei halua tehdä ylimääräisiä investointeja henkilöstön IT-osaamiseen, konesaleihin, tietoturvaan, päivityksiin tai ylläpitoon - me Abloylla huolehdimme niistä asiakkaan puolesta", sanoo Abloyn tuoteryhmäpäällikkö Kari Sallinen.

Dedicated SaaS asiakaskohtaiseen räätälöintiin

Dedicated SaaS sisältää asiakaskohtaisen palvelinympäristön, 99,5 % palvelutason (SLA), kuukausittaisen suorituskykyraportin, säännölliset versiopäivitykset asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti, säännölliset varmuuskopioinnit, tietojen palautuksen säännöllisen testauksen ja järjestelmäalustan ylläpidon.

"Dedicated SaaS varmistaa sujuvan toiminnan ja ohjelmistopäivitykset myös suurissa lukostoissa. Suosittelemme tätä isoille asiakasyrityksille, jotka vaativat erityisen korkeaa turvallisuutta ja yrityskohtaisempaa palvelua", Kari Sallinen kertoo.

Platinumilla nopeampaa palvelua vuorokauden ympäri

Platinum -tuki on palvelu, joka sisältää 24/7 tavoittavuuden lisäksi 99 % palvelutason (SLA), säännölliset versiopäivitykset, päivittäiset varmuuskopioinnit ja järjestelmäalustan ylläpidon.

"Platinum on täydellinen organisaatiolle, joka arvostaa korkean tason turvallisuutta ja haluaa nopeammat vasteajat tukipyynnöille vuorokauden ajasta riippumatta. Palvelulla varmistamme yhdessä asiakkaan kanssa, että ohjelmisto toimii sujuvasti koko ajan   päivityksistä huolimatta", Sallinen jatkaa.

PROTEC2 CLIQ -ohjelmistopalvelut ovat aina turvallisia, ajantasaisia ja ennen kaikkea sijoitus tulevaisuuteen. Ne varmistavat huolettoman ohjelmistohallinnan, jolloin asiakas voi keskittyä olennaiseen, kuten organisaationsa operatiiviseen tehokkuuteen. Lisäksi palvelu mitoitetaan aina asiakkaan tarpeisiin ja laskutus perustuu lukituskomponenttien määrään.

Lisätietoja PROTEC2 CLIQ -palveluista sekä käyttöönotosta saat omalta Abloy-yhteyshenkilöltäsi.