Ratkaisut toimistojen erilaisiin tarpeisiin

/global/scaled/3262x1419x0x988x1000x435/Abloy-AbloyFI-Julkiset tilat-ABLOY toimistojen lukitusratkaisut.jpg

Toimistojen tarpeet oviympäristöä ja lukitusta kohtaan vaihtelevat suuresti. Samaan laajuuteen pyrimme tarjoamissamme ratkaisuissa.

Toimistot muodostuvat usein erityyppisiä toimintoja palvelevista osista. Osa toimistotilasta, kuten palaverihuoneet ja aulatilat, ovat sekä asiakkaiden että henkilökunnan käytössä, osa on tarkoitettu ainoastaan henkilökunnalle. Lisäksi henkilökunnankin tarpeet tilojen käytölle voivat vaihdella suuresti esimerkiksi käyttöaikojen tai käytettävien tilojen suhteen. Mitä suurempi toimistokokonaisuus, yleensä sitä moninaisempia ovat myös käyttäjäkunnan tarpeet.

Kaikkien toimistotilan käyttäjien näkökulmasta toimivan oviympäristön suunnittelu lähtee liikkeelle sopivan turvallisuustason takaavan avainjärjestelmän ja lukituksen valinnasta. Lisäksi on syytä miettiä onko toimistossa tarvetta kulunhallinnalle.

Tietosuojamateriaalin säilytys ja kalustelukitus

Vaikka suuri osa tietosuojan alaisesta tiedosta on nykyään sähköistä, osa tiedosta on olemassa edelleen myös fyysisesti, esimerkiksi paperiarkistoissa. Tietosuoja voidaan taata vain asianmukaisella käsittelyllä. Tällöin kalustelukituksen ratkaisut saattavat tulla kyseeseen.

Vakiomallistostamme löytyy laaja valikoima kalustelukkoja eri turvallisuustason avainjärjestelmillä aina perinteisistä mekaanisista uusimpiin, huipputurvallisiin elektromekaanisiin avainjärjestelmiin.

Exit-poistumistiet

Toimistotilat eivät tee poikkeusta henkilöturvallisuuden vaatimusten osalta. Hätätilanteessa poistumistien on oltava kunnossa. ABLOY EXIT on kokonaisvaltainen ratkaisu turvallisten poistumisteiden toteutukseen.